Fundas violoncello
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
buy cork stoppers
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
Detección de defectos
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Cartro Ploma
vpiera.com
vpiera.com
canastas de basket
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
cork sheets
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Dades del personatge
Joan Garcia
i il·lustrador. Joan García Oliver (1901-1980), dirigent anarcosindicalista català. Joan García Ripollés (1932), artista. Joan Garcia del Muro (1961)
Atenció, les imatges i descripcions del personatge han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Joan Garcia
i il·lustrador. Joan García Oliver (1901-1980), dirigent anarcosindicalista català. Joan García Ripollés (1932), artista. Joan Garcia del Muro (1961)
Atenció, les imatges i descripcions del personatge han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Programes
Podcasts
- Els d'Informatius als Jocs Olímpics
- Autocars per anar a treballar
- Com recarregar bé el vehicle elèctric?
- Convertir el cotxe a motor elèctric
- Com ordenar el repartiment del comerç electrònic
- Com serà el transport flexible
- Pàrquing d'energia neta per a patinets
- El vent ens portarà
- El tren del vi
- Torna el tren de nit.
- Com fer més sostenible la moto a la ciutat
- Biciempresa: una manera d'anar a la feina en bicicleta
- Autobusos elèctrics amb energia que mou Ferrocarrils
- El ferrocarril de la rodalia de Barcelona. Per què és com és?
- Vehicles nets per a l'e-commerce. Com es pot renovar el parc actual?
- Més restriccions a la vista a la ZBE. Quines han de ser les alternatives?
- Park&Ride: aparca i puja al transport públic
- El vehicle elèctric: el repte de la recàrrega
- La T-Verda: del vehicle contaminant al transport públic
- Logística intel·ligent
- Com ha de ser la mobilitat postconfinament
- Motosharing i bicisharing: mobilitat individual compartida pel desconfinament
- Com fer sostenible anar a zones d'alta afluència
- Ferrolinera: L'energia del tren al servei del cotxe elèctric
- Com fer més sostenible anar a treballar?
- Per on han de poder anar els patinets elèctrics... i per on no?
- "Carpooling": què té de bò compartir cotxe per anar a la feina?
- Polígons industrials: ...i el transport públic?
- La xarxa de recàrrega podrà assumir l'increment de vehicles elèctrics?
- Avions més nets
- Un tren llançadora des del Port de Tarragona a Saragossa
- Obtenir gas renovable d'abocadors
- Quins beneficis té anar amb Ferrocarrils de la Generalitat?
- Què és una fotolinera?
- R4: L'usuari ha recuperat la confiança?
- La variant d'Olot... o tenir els camions a la porta de casa
- Port de Palamós: Què el fa ser especial?
- L'Estació de França té futur? La visitem amb Pere Macías
- BV-2041. És segura la carretera pel motorista?
- Per què les obres a Bellvitge han fet anar tard molts trens?
- Túnel de Bracons: El que no es veu quan hi passem
- Com es fa una reparació ferroviària dins d'un túnel
- Us agrada com ha quedat la nova xarxa de bus a Barcelona?
- TGV Barcelona-París. Per què els usuaris trien el tren i no l'avió?
- Quart Cinturó: Una visió de conjunt de la vialitat al Vallès
- R-12: Una línia envellida entre Cervera i Lleida
- Trànsit de camions: de l'N-340 a l'AP-7
- L'autobús sense conductor: elèctric i segur
- B-40: El Quart Cinturó, que no corda
- Tren a Salou: Per què cal deixar les vies?
- Tanques al camp. Poden conviure les infraestructures i els ramats?
- Joaquim Maria Puyal fa de turista a l'estació de Sants
- AVE Barcelona-Madrid. 10 anys de fiabilitat
- C-245: Col·lapse diari al Baix Llobregat
- L'aeroport de Reus també vol ser una pista del Prat
- C-15 de Vilafranca a Igualada: un tercer carril per guanyar en seguretat
- Les males connexions dels trens entre Portbou i Cervera de la Marenda
- El SEM: l'atenció mèdica i el tracte humà a les emergències
- Montcada i Reixac: Una ciutat entre vies
- Bus Barcelona-Manresa: els usuaris, tips d'avaries
- Estació d'autobusos de Sants: una terminal poc adaptada
- Manual per no viatjar com sardines en llauna
- Estació Granollers Centre: unes obres polèmiques
- Carretera N-340 a l'Ebre. Lentitud i imprudències
- Estrenem el bus exprés Mollet-Barcelona
- Què passa al Túnel de Vallvidrera de FGC mentre dormim?
- Autobús 24, cap al Carmel entre molts turistes
- Carretera N-230: Un perill diferent a cada tram
- C-16: Embussats per anar a la neu
- Torre de control de l'aeroport de Barcelona: com treballen els controladors?
- Agafem els Ferrocarrils a Rubí... si hi podem entrar!
- C-58, hora punta! Entrem a Barcelona amb el cotxe d'Antoni Abad, president de la Cecot
- Connexions: Trens Avant. Mitjana distància en alta velocitat.
- El Tren de la Pobla: Més que un tren pel Pallars
- Connexions: Aeroport de Lleida-Alguaire. Buscant nous usos
- Connexions: Aeroport de Girona. A l'espera de remuntar el vol
- Connexions: Bus exprés Vilafranca-Barcelona. Embussats a la B-23
- Connexions C-17: Una autovia amb massa accidents
- "Connexions": R-11, trens a Girona que necessiten millorar
- N-141: La "carretera de la vergonya"
----------------------------------------------