Estar a Google
www.bredax.com
carles torrecilla
www.audioencatala.cat
Rotulador calibrado
vpiera.com
Juntas de Corcho
www.barnacork.com
Estadístiques Web
www.bredax.com
CARLO-BANFI blades
www.acroperda.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 Identitat Digital Catalana al 2019; estudi "Desprotegides", i bones campanyes de màrqueting
Revolució 4.0
Catalunya Ràdio
Identitat Digital Catalana al 2019; estudi "Desprotegides", i bones campanyes de màrqueting
Xantal Llavina i el seu equip de col·laboradors faran, cada setmana, la revolució descobrint-nos tots els vessants de la innovació, la creativitat i la competitivitat de la mà d'empreses digitals i d'emprenedors

Xantal Llavina entrevista el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat, Jordi Puigneró, per parlar de la Carta Catalana per als Drets i les Responsabilitats Digitals que s'ha presentat fa poc i que vol convertir-se en un element clau a l'hora de regular la relació entre els ciutadans i la xarxa. També analitzem en quin punt es troba la iniciativa engegada pel govern català de fer realitat la identitat digital dels catalans. A "ADN Digital", Karma Peiró ens parla del reportatge "Desprotegides, malgrat tot", que ha dirigit i que denuncia les alarmants xifres de violència masclista a casa nostra i ens explica com l'administració pública no fa prou per solucionar-ho. Coneixem Jordi Vila, un emprenedor que ha dedicat bona part de la seva vida a invents que han transformat la vida de molta gent, com el mític fregaterres de tires Vileda. I acabem el programa coneixent els secrets d'una bona campanya de màrqueting amb Laura Gil i Fran Soley, de Damm.

----------------------------------------------