recambios OMSG
www.acroperda.com
Papel dibujo
vpiera.com
tachón antidesgaste
www.acroperda.com
Cañas dulzaina
www.lallardelmusic.com
Additius per Plàstic
www.proquimac.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 Lluís Coloma i Luca Sestak
T'agrada el blues?
Catalunya Ràdio
Lluís Coloma i Luca Sestak
Pi de la Serra">Quico Pi de la Serra ens presenta els grans temes, els principals intèrprets, els més populars, els menys coneguts del blues.

"T'agrada el blues?" dedica aquest programa al piano, un instrument musical lligat estretament al món del blues en un dels seus vessants més "calents", el bugui-bugui, amb un dels seus especialistes mundials més dignes i coneguts: Lluís Coloma (Barcelona, Catalunya) i el jove Luca Sestak (Celle, Alemanya). Blues calent, impetuós, vehement i ballable. Lluís Coloma & Sax Gordon (CD: Racanrol) Terrassa Stomp – Racanrol – Ritual – La Anguila – Guindillas Boogie Luca Sestak (CD: New Way) Walk With The Devil – Laci's Boogie, Joogie Wazz – Dr. James – Key Engine Pi de la Serra, en directe: Hoo Blues

----------------------------------------------