TOSCA blades
www.acroperda.com
www.acroperda.com
HAALS
www.proquimac.com
www.proquimac.com
Rotulador textil
vpiera.com
vpiera.com
ascensors Barcelona
www.ascensoresprim.com
www.ascensoresprim.com
Tablillas enteladas
vpiera.com
vpiera.com
buy cork online
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Empar Moliner: "Avui és 1 d'octubre. Trobo a faltar una mica d'hòsties!" - 01/10/20
La dèria de l'Empar Moliner
Catalunya Ràdio
Cada dia al món hi passen moltes coses, però què li ha cridat l'atenció a l'Empar Moliner?
Què passava fa 3 anys, que ara no passa? L'Empar Moliner compara el primer d'octubre d'avui amb el de fa 3 anys. I, tirant enrere, reflexiona sobre què ens pensàvem que ens passaria, durant aquest temps. "No ens pensàvem que avui hi hauria gent a la presó. I recordo una alegria a l'ambient, recordo cantar el "Passi-ho bé" de la Trinca".
La dèria de l'Empar Moliner
Catalunya Ràdio
Cada dia al món hi passen moltes coses, però què li ha cridat l'atenció a l'Empar Moliner?
Què passava fa 3 anys, que ara no passa? L'Empar Moliner compara el primer d'octubre d'avui amb el de fa 3 anys. I, tirant enrere, reflexiona sobre què ens pensàvem que ens passaria, durant aquest temps. "No ens pensàvem que avui hi hauria gent a la presó. I recordo una alegria a l'ambient, recordo cantar el "Passi-ho bé" de la Trinca".
----------------------------------------------
Empar Moliner