Flejadora Automática
www.plasticband.com
www.plasticband.com
hersteller von trampoline für kinder
www.masgames.com
www.masgames.com
camas elásticas profesionales
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
Medición por láser
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
fabricante de xadrez gigante
www.masgames.pt
www.masgames.pt
corcho natural
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Beth Hart i Clara Rose
T'agrada el blues?
Catalunya Ràdio
Pi de la Serra">Quico Pi de la Serra ens presenta els grans temes, els principals intèrprets, els més populars, els menys coneguts del blues.
El programa d'aquesta setmana dona suport a les exigències de la dona per normalitzar la seva existència, que cristal·litzen en el dia 8 de març. Per això sentirem dues novetats boníssimes de dues grans blueswomen: els últims discs de la gran Beth Hart (Los Angeles) i de la irlandesa Clara Rose (Dublín)
Beth Hart (CD: "Black coffee")
"Give it everything you got", "Black coffee", "Why don't you do right", "Saved", "Joy"
Clara Rose (CD: "The offering")
"Nobody's girl", "Never let you go", "Cardboard city blues", "Ball and chain"
Pi de la Serra en directe: "Loring blues"
T'agrada el blues?
Catalunya Ràdio
Pi de la Serra">Quico Pi de la Serra ens presenta els grans temes, els principals intèrprets, els més populars, els menys coneguts del blues.
El programa d'aquesta setmana dona suport a les exigències de la dona per normalitzar la seva existència, que cristal·litzen en el dia 8 de març. Per això sentirem dues novetats boníssimes de dues grans blueswomen: els últims discs de la gran Beth Hart (Los Angeles) i de la irlandesa Clara Rose (Dublín) Beth Hart (CD: "Black coffee") "Give it everything you got", "Black coffee", "Why don't you do right", "Saved", "Joy" Clara Rose (CD: "The offering") "Nobody's girl", "Never let you go", "Cardboard city blues", "Ball and chain" Pi de la Serra en directe: "Loring blues"
----------------------------------------------
Quico Pi de la Serra