Manteniment Ascensors
www.ascensorsbaro.com
www.ascensorsbaro.com
Mantenimiento de ascensores en Cervelló
www.sigma.cat
www.sigma.cat
Maniquíes de Madera
vpiera.com
vpiera.com
Medición Diámetro
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Oleos Titan
vpiera.com
vpiera.com
Xilofonos
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Beethoven, els últims monuments musicals (4/5)
El compositor de la setmana
Catalunya Música
Montse Aguilera presenta un espai monogràfic que explora la vida i l'obra de compositors. De dilluns a divendres, de les 10h a les 11h, a Catalunya Música
Avui hem sentit: Quartet de corda n. 14, op. 131; Opferlied, op. 121; Bundeslied, op. 122.
Durant els últims anys de la seva vida, l'activitat creativa de Beethoven va decaure en quantitat, però no en qualitat. L'última obra que va escriure, el Quartet de corda n. 16, op.135, la va acabar el desembre de 1826, tres mesos abans de morir. Aquesta i totes les obres d'aquesta època són autèntics monuments musicals d'una enorme profunditat i de fonda emoció, prodigis d'experimentació i algunes d'elles revolucionàries. Tot un testament musical elaborat per un geni, pensant no pas en els seus coetanis sinó en la posteritat.
El compositor de la setmana
Catalunya Música

Montse Aguilera presenta un espai monogràfic que explora la vida i l'obra de compositors. De dilluns a divendres, de les 10h a les 11h, a Catalunya Música
Avui hem sentit: Quartet de corda n. 14, op. 131; Opferlied, op. 121; Bundeslied, op. 122. Durant els últims anys de la seva vida, l'activitat creativa de Beethoven va decaure en quantitat, però no en qualitat. L'última obra que va escriure, el Quartet de corda n. 16, op.135, la va acabar el desembre de 1826, tres mesos abans de morir. Aquesta i totes les obres d'aquesta època són autèntics monuments musicals d'una enorme profunditat i de fonda emoció, prodigis d'experimentació i algunes d'elles revolucionàries. Tot un testament musical elaborat per un geni, pensant no pas en els seus coetanis sinó en la posteritat.
----------------------------------------------