Separator pads
barnacorkexport.com
barnacorkexport.com
Ascensors a Mida
www.ascensorsbaro.com
www.ascensorsbaro.com
Tapón Corcho
www.barnacork.com
www.barnacork.com
Pinceles Escoda
vpiera.com
vpiera.com
karts de pedales eléctricos
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
Empresas de Ascensores en Barcelona
www.sigma.cat
www.sigma.cat
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Beethoven, els últims monuments musicals (5/5)
El compositor de la setmana
Catalunya Música
Montse Aguilera presenta un espai monogràfic que explora la vida i l'obra de compositors. De dilluns a divendres, de les 10h a les 11h, a Catalunya Música
Avui hem sentit: Quartet de corda n.16 op.135; Gran fuga op.133.
Durant els últims anys de la seva vida, l'activitat creativa de Beethoven va decaure en quantitat però no en qualitat. L'última obra que va escriure, el Quartet de corda n.16 op.135, la va acabar el desembre de 1826, tres mesos abans de morir. Aquesta i totes les obres d'aquesta època són autèntics monuments musicals d'una enorme profunditat i de fonda emoció, prodigis d'experimentació i algunes de les quals revolucionàries. Tot un testament musical elaborat per un geni, pensant no pas en els seus coetanis sinó en la posteritat.
El compositor de la setmana
Catalunya Música
Montse Aguilera presenta un espai monogràfic que explora la vida i l'obra de compositors. De dilluns a divendres, de les 10h a les 11h, a Catalunya Música
Avui hem sentit: Quartet de corda n.16 op.135; Gran fuga op.133. Durant els últims anys de la seva vida, l'activitat creativa de Beethoven va decaure en quantitat però no en qualitat. L'última obra que va escriure, el Quartet de corda n.16 op.135, la va acabar el desembre de 1826, tres mesos abans de morir. Aquesta i totes les obres d'aquesta època són autèntics monuments musicals d'una enorme profunditat i de fonda emoció, prodigis d'experimentació i algunes de les quals revolucionàries. Tot un testament musical elaborat per un geni, pensant no pas en els seus coetanis sinó en la posteritat.
----------------------------------------------