subvenciones ascensores
www.ascensoresprim.com
www.ascensoresprim.com
palettes ALJU
www.acroperda.com
www.acroperda.com
corcho para pared
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
Guitarras acústicas
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Transporte urgente para presentaciones y eventos
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
Piera papeleria
vpiera.com
vpiera.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Popap escolar, de 16 a 17 h - 07/05/2020
Popap
Catalunya Ràdio
Mariola Dinarès ens fa un "Popap" diari, de dilluns a divendres a les 13.00 h! Busca les influències, caça les tendències, viu a la xarxa. Els continguts es mouen per YouTube, per Twitter, per Facebook, per Instagram i per Spotify.
Al "Popap escolar" hem sentit el vídeo de la cantada col·lectiva que vam fer aquest Sant Jordi amb el tema de Txarango "Compta amb mi" i l'ajuda de TheSingSangSung. Sílvia Cóppulo ens ha explicat el conte "El petó de l'Antonieta"; Jordi Nomen, mestre de l'escola Sadako de Barcelona, ens ha donat una lliçó de filosofia sobre les mentides i amb el psicòleg Jordi Borràs acompanyem els neguits dels nens mitjançant els seus somnis.
Popap
Catalunya Ràdio

Mariola Dinarès ens fa un "Popap" diari, de dilluns a divendres a les 13.00 h! Busca les influències, caça les tendències, viu a la xarxa. Els continguts es mouen per YouTube, per Twitter, per Facebook, per Instagram i per Spotify.
Al "Popap escolar" hem sentit el vídeo de la cantada col·lectiva que vam fer aquest Sant Jordi amb el tema de Txarango "Compta amb mi" i l'ajuda de TheSingSangSung. Sílvia Cóppulo ens ha explicat el conte "El petó de l'Antonieta"; Jordi Nomen, mestre de l'escola Sadako de Barcelona, ens ha donat una lliçó de filosofia sobre les mentides i amb el psicòleg Jordi Borràs acompanyem els neguits dels nens mitjançant els seus somnis.
----------------------------------------------