fabricante de camas elásticas
www.masgames.pt
www.masgames.pt
Medida Diámetro
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Trompeta Yamaha 4335
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Boquillas Saxo
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Guitarras eléctricas
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
LK-GC2
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Què ha passat avui al pla de Lleida, l'Alt Pirineu i l'Aran? - 19/04/21
Catalunya al dia Lleida
Catalunya Informació
La informació més propera de les comarques de Lleida.
Avui us hem explicat que la Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un conductor sense carnet, ni assegurança ni ITV que va fugir de la policia conduint de forma temerària.
Dos parcs naturals catalans, el de l'Alt Pirineu i el del Cadí-Moixeró, engeguen els tràmits per obtenir la Carta Europea de Turisme Sostenible.
I Lleida vol facilitar la mobilitat amb tren amb noves estacions a la perifèria de la ciutat. La Generalitat estudiarà si és viable fer quatre nous baixadors i ho traslladarà a Adif, que és l'ens estatal titular de la xarxa ferroviària.
Catalunya al dia Lleida
Catalunya Informació
La informació més propera de les comarques de Lleida.
Avui us hem explicat que la Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un conductor sense carnet, ni assegurança ni ITV que va fugir de la policia conduint de forma temerària. Dos parcs naturals catalans, el de l'Alt Pirineu i el del Cadí-Moixeró, engeguen els tràmits per obtenir la Carta Europea de Turisme Sostenible. I Lleida vol facilitar la mobilitat amb tren amb noves estacions a la perifèria de la ciutat. La Generalitat estudiarà si és viable fer quatre nous baixadors i ho traslladarà a Adif, que és l'ens estatal titular de la xarxa ferroviària.
----------------------------------------------