pizarras blancas
www.corkshopbcn.com
Fotocélula Barrera
www.bitmakers.com
Visión Artificial Industrial
www.bitmakers.com
Bastidores con tela
vpiera.com
cabinas pintura coches
www.acatec.net

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 North Mississippi Allstars i Hazmat Modine
T'agrada el blues?
Catalunya Ràdio
North Mississippi Allstars i Hazmat Modine
Pi de la Serra">Quico Pi de la Serra ens presenta els grans temes, els principals intèrprets, els més populars, els menys coneguts del blues.

El "T'agrada el blues?" d'aquesta setmana ofereix dues novetats discogràfiques essencials. La primera és l'esperat últim disc dels North Mississippi Allstars (Hernando, Mississipí) i també l'últim disc dels originals Hazmat Modine (Nova York); dos discos essencials que els oients i tothom agrairan. North Mississippi Allstars (CD: "Up and rolling") "Call that gone" - "Up and rolling" - "Peaches" - "Mean old world" - "Out on the road" Hazmat Modine (CD: "Box of breath") "Crust of bread" - "Lonely man" - "Get get out" - "In our home" - "Hoarder" Pi de la Serra, en directe - "Flowing blues"

----------------------------------------------