Precios Fagot
www.lallardelmusic.com
natural cork caves for terrariums
www.corkshopbcn.com
Colorants per Fertilitzants
www.proquimac.com
Distribuidor de Keyence
www.bitmakers.com
Packaging ecologico corcho
www.barnacork.com
Papel Ingres
vpiera.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 Coco Montoya i Rick Estrin & The Nightcats
T'agrada el blues?
Catalunya Ràdio
Coco Montoya i Rick Estrin & The Nightcats
Pi de la Serra">Quico Pi de la Serra ens presenta els grans temes, els principals intèrprets, els més populars, els menys coneguts del blues.

El programa "T'agrada el blues?" d'aquesta setmana presenta dues novetats discogràfiques que no deixaran cap oient indiferent: la primera és el recentíssim disc del gran cantant, compositor i molt bon guitarrista Coco Montoya (Santa Monica - Califòrnia), un disc tan exquisit com selecte. La segona novetat és el també últim disc de l'aclamat quartet Rick Estrin & The Nightcats, un disc sorprenent i modern de blues evolucionat. Coco Montoya (CD: "Coming in hot"): "Coming in hot" - "Stop runnin' away from my love" - "Lights are on but nobody's home" - "Stone survivor" - "I wouldn't wanna be you" - "Trouble" - "Water to wine" Rick Estrin & The Nightcats (CD: "Contemporary"): "I'm running" - "Resentment file" - "Contermporary" - "News shape" - "House of grease" - "Bo dees bounce" Pi de la Serra, en directe: "Marching blues"

----------------------------------------------