www.bitmakers.com
www.sigma.cat
www.ipsofacto-bcn.com
www.acroperda.com
www.juegosalairelibre.com
www.bitmakers.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Jorge Pla-García: "Els humans trepitjarem Mart a la dècada del 2040"
Revolució 4.0
Catalunya Ràdio
Xantal Llavina i el seu equip de col·laboradors faran, cada setmana, la revolució descobrint-nos tots els vessants de la innovació, la creativitat i la competitivitat de la mà d'empreses digitals i d'emprenedors
Aquest diumenge, a l'edició número 200 del "Revolució 4.0" de Catalunya Ràdio, entrevistem el científic i col·laborador de la NASA Jorge Pla-García. Amb ell, parlem del Perseverance a Mart i del que aporta aquesta missió espacial històrica. Avancem quan està previst que els humans trepitgin Mart o quan està previst que una dona arribi a la Lluna. Nova "Master class" amb Santiago Niño-Becerra per descobrir que cada vegada més es renuncia a contractes indefinits per viure al dia. A la secció "Revolucionant la publicitat" amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting. I a la secció "ADN digital" amb Dionís Guzmán, expliquem com la revolució digital està transformant un sector econòmic tan potent com és el dels productes de luxe.
Revolució 4.0
Catalunya Ràdio

Aquest diumenge, a l'edició número 200 del "Revolució 4.0" de Catalunya Ràdio, entrevistem el científic i col·laborador de la NASA Jorge Pla-García. Amb ell, parlem del Perseverance a Mart i del que aporta aquesta missió espacial històrica. Avancem quan està previst que els humans trepitgin Mart o quan està previst que una dona arribi a la Lluna. Nova "Master class" amb Santiago Niño-Becerra per descobrir que cada vegada més es renuncia a contractes indefinits per viure al dia. A la secció "Revolucionant la publicitat" amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting. I a la secció "ADN digital" amb Dionís Guzmán, expliquem com la revolució digital està transformant un sector econòmic tan potent com és el dels productes de luxe.
----------------------------------------------