www.proquimac.com
www.masgames.it
www.sigma.cat
www.corkshopbcn.com
vpiera.com
www.ipsofacto-bcn.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Rakhmàninov, els anys de consagració (1/5)
El compositor de la setmana
Catalunya Música
Montse Aguilera presenta un espai monogràfic que explora la vida i l'obra de compositors. De dilluns a divendres, de les 10h a les 11h, a Catalunya Música
Avui hem sentit: Preludi op. 32; Concert per a piano i orquestra núm. 3, op. 30. A partir de 1906, Rakhmànivov va iniciar una etapa professional plena d'èxits i reconeixements que el va dur a actuar com a pianista i com a director arreu d'Europa, i a fer una exitosa gira pels Estats Units on van triomfar especialment les seves obres més recents, la segona simfonia i el tercer Concert per a piano i orquestra. Els conflictes socials al seu país van provocar que s'instal·lés a viure amb la seva família a Itàlia durant uns mesos, i a Alemanya durant tres anys. Va ser una època molt profitosa com a creador. En tornar a Rússia va compondre les obres per a piano de més envergadura, i música coral d'innegable accent eslau, com la Litúrgia de Sant Joan Crisòstom, Les Campanes o Les Vespres.
El compositor de la setmana
Catalunya Música
Avui hem sentit: Preludi op. 32; Concert per a piano i orquestra núm. 3, op. 30. A partir de 1906, Rakhmànivov va iniciar una etapa professional plena d'èxits i reconeixements que el va dur a actuar com a pianista i com a director arreu d'Europa, i a fer una exitosa gira pels Estats Units on van triomfar especialment les seves obres més recents, la segona simfonia i el tercer Concert per a piano i orquestra. Els conflictes socials al seu país van provocar que s'instal·lés a viure amb la seva família a Itàlia durant uns mesos, i a Alemanya durant tres anys. Va ser una època molt profitosa com a creador. En tornar a Rússia va compondre les obres per a piano de més envergadura, i música coral d'innegable accent eslau, com la Litúrgia de Sant Joan Crisòstom, Les Campanes o Les Vespres.
----------------------------------------------