Manteniment d'ascensors a Cerdanyola del Vallès
www.sigma.cat
www.sigma.cat
Trompeta Yamaha 2330
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Anti Rodent
www.proquimac.com
www.proquimac.com
Canson Papel
vpiera.com
vpiera.com
hersteller von rechteckige trampoline
www.masgames.com
www.masgames.com
Caja de madera óleo Van Gogh
vpiera.com
vpiera.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
L'underground musical se cita a Vic
Songhunter
iCat
El caçador de cançons, Raül Hinojosa, presenta les millors captures musicals de l'escena alternativa i underground internacional i del país. Dissabte, de 23.30 a 24.00
Escanegem els cartells de l'Adoberies Fest i el Sugar Il·legal Fest, dos esdeveniments musicals que mostren les escenes alternatives durant el Mercat de Música Viva de Vic.
01 Salina - "Lightless Vessel"
02 Decepción Cromática - "El faro"
03 El Pèsol Feréstec - "No vindrà ningú aquesta nit"
04 Sergi Egea - "Testimoni"
05 Kiwis - "El camino"
06 Olsen Twinz - "Rollercoaster"
07 Power Burkas - "Ja ens entenem"
08 Meconio - "Masclisme de llei"
09 FP - "Nació de dos"
10 Els Surfing Sirles - "El trineu"
11 Xavier Calvet - "Honolulu"
Songhunter
iCat

El caçador de cançons, Raül Hinojosa, presenta les millors captures musicals de l'escena alternativa i underground internacional i del país. Dissabte, de 23.30 a 24.00
Escanegem els cartells de l'Adoberies Fest i el Sugar Il·legal Fest, dos esdeveniments musicals que mostren les escenes alternatives durant el Mercat de Música Viva de Vic. 01 Salina - "Lightless Vessel" 02 Decepción Cromática - "El faro" 03 El Pèsol Feréstec - "No vindrà ningú aquesta nit" 04 Sergi Egea - "Testimoni" 05 Kiwis - "El camino" 06 Olsen Twinz - "Rollercoaster" 07 Power Burkas - "Ja ens entenem" 08 Meconio - "Masclisme de llei" 09 FP - "Nació de dos" 10 Els Surfing Sirles - "El trineu" 11 Xavier Calvet - "Honolulu"
----------------------------------------------