equipo electrostático
www.acatec.net
Cámaras de Visión
www.bitmakers.com
Copic Markers
vpiera.com
Pigments
www.proquimac.com
Servei 24 Hores d'Ascensors
www.ascensorsbaro.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 El trio clàssic: l'Stan Tracey Trio
Cafè Jazz
Catalunya Música
El trio clàssic: l'Stan Tracey Trio
Catalunya Música es converteix en club de jazz a l'hora del cafè per acompanyar-vos amb una sessió per a tots els públics guiada per Pilar Subirà.

Música que sona al programa: "Jumpin' with Symphony Sid", "Sometimes I'm happy", "Moonlight in Vermont", "Mood 13", "Street of Themes" i "Little girl sadly" (de l'àlbum "Stan Tracey Trio, The 1959 Sessions") Stan Tracey, piano; Kenny Napper, contrabaix; Tony Crombie/Phil Seamen, bateria

----------------------------------------------