Mantenimiento de ascensores en Sant Cugat del Vallès
www.sigma.cat
www.sigma.cat
Envio de pasaportes urgente
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
equipo de pintura
www.acatec.net
www.acatec.net
Pigments Inorgànics
www.proquimac.com
www.proquimac.com
equipos de pintura
www.acatec.net
www.acatec.net
casitas infantiles
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Amb molt de gust Diumenge 2019-12-29 15:00
Amb molt de gust
RAC1
Podcasts del programa Amb molt de gust - Programa sencer
A l'últim programa de l'any recordem alguns dels descobriments que hem fet aquests darrers mesos. Anem al Baix Ebre a la sakeria Kensho Mediterranean Sake, la fantàstica il·lustradora Roser Capdevila ens explica el conte de La Gran Patata, carreguem el cotxe amb els pans més originals del Forn De Nulles, i afegim un regal més a la carta dels Reis, el llibre "Dulce sin culpa" de Lore Salas.
La nostra parella enoturista ens serveix una copa de "Purgatori", un negre amb molta història de la Família Torres, ideal per començar l'any lliure de pecats!
Amb molt de gust
RAC1

Podcasts del programa Amb molt de gust - Programa sencer
A l'últim programa de l'any recordem alguns dels descobriments que hem fet aquests darrers mesos. Anem al Baix Ebre a la sakeria Kensho Mediterranean Sake, la fantàstica il·lustradora Roser Capdevila ens explica el conte de La Gran Patata, carreguem el cotxe amb els pans més originals del Forn De Nulles, i afegim un regal més a la carta dels Reis, el llibre "Dulce sin culpa" de Lore Salas. La nostra parella enoturista ens serveix una copa de "Purgatori", un negre amb molta història de la Família Torres, ideal per començar l'any lliure de pecats!
----------------------------------------------