camas elásticas resistentes
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
Guitarras Lag
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Acrílicos Amsterdam
vpiera.com
vpiera.com
Clasificación automática de transporte
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Medición Láser Alta Precisión
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Dispersions Pigmentaries Base Agua
www.proquimac.com
www.proquimac.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
El Kanka: "Escolto el Carnaval de Cadis com si estigués escoltant Sting"
5Songs
iCat
El programa on els músics expliquen la seva vida a través de les cançons que més els han marcat. Els dissabtes, de 23.00 a 23.30 h.
Capítol 273. Convidem el cantautor andalús setmanes abans que faci el salt al Sant Jordi Club. Ens sorprèn el sentit de l'humor i detallisme amb què ens explica els seus records musicals, on tenen cabuda tant el rock trangressiu d'Extremoduro com les "chirigotas" del Carnaval de Cadis.
00 El Kanka - "Canela en rama" / "Nana para Noam"
01 Extremoduro - "Jesucristo García"
02 Libro de la Selva - "Lo más vital"
03 Joan Manuel Serrat - "Mediterráneo"
04 The Beatles - "Something"
05 Chirigota Los Yesterday - "Hoy me ha preguntado mi viejo"
5Songs
iCat
El programa on els músics expliquen la seva vida a través de les cançons que més els han marcat. Els dissabtes, de 23.00 a 23.30 h.
Capítol 273. Convidem el cantautor andalús setmanes abans que faci el salt al Sant Jordi Club. Ens sorprèn el sentit de l'humor i detallisme amb què ens explica els seus records musicals, on tenen cabuda tant el rock trangressiu d'Extremoduro com les "chirigotas" del Carnaval de Cadis. 00 El Kanka - "Canela en rama" / "Nana para Noam" 01 Extremoduro - "Jesucristo García" 02 Libro de la Selva - "Lo más vital" 03 Joan Manuel Serrat - "Mediterráneo" 04 The Beatles - "Something" 05 Chirigota Los Yesterday - "Hoy me ha preguntado mi viejo"
----------------------------------------------