Detectores de ausencia
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Medición Espesor
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Sets Vallejo
vpiera.com
vpiera.com
Mantenimiento de ascensores en Cerdanyola del Vallès
www.sigma.cat
www.sigma.cat
servodirección tractor Massey Ferguson
addendum.es
addendum.es
Liquid Solvent Dyes
www.proquimac.com
www.proquimac.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Empar Moliner: "El castellà també va inventar paraules. Totes les llengües ho fan" - 06/07/20
La dèria de l'Empar Moliner
Catalunya Ràdio
Cada dia al món hi passen moltes coses, però què li ha cridat l'atenció a l'Empar Moliner?
Lliçó de l'Empar sobre neologismes arran de les declaracions del dirigent d'extrema dreta Javier Ortega Smith dient que "l'euskera s'inventa paraules". Segons l'escriptora, "cada llengua agafa tot el
que necessita i, si no ho necessita, no ho agafa". Mar Calpena, Ramon Piqué i Lara Malvasí coincideixen que si el que volia Ortega era que se'n parlés ni que fos cinc minuts, ho ha aconseguit.
La dèria de l'Empar Moliner
Catalunya Ràdio

Cada dia al món hi passen moltes coses, però què li ha cridat l'atenció a l'Empar Moliner?
Lliçó de l'Empar sobre neologismes arran de les declaracions del dirigent d'extrema dreta Javier Ortega Smith dient que "l'euskera s'inventa paraules". Segons l'escriptora, "cada llengua agafa tot el que necessita i, si no ho necessita, no ho agafa". Mar Calpena, Ramon Piqué i Lara Malvasí coincideixen que si el que volia Ortega era que se'n parlés ni que fos cinc minuts, ho ha aconseguit.
----------------------------------------------