Modernización de Ascensores
www.sigma.cat
www.sigma.cat
Envio de escrituras Madrid
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
recambios CARLO-BANFI
www.acroperda.com
www.acroperda.com
Visión Compacta
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
Envio express Bellaterra
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
vitrinas de exterior
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
B-40: El Quart Cinturó, que no corda
Via verda
Catalunya Informació
Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Des que es va plantejar el 1975 com a via per unir el Baix Llobregat, el Vallès i el Maresme sense passar per Barcelona, el Quart Cinturó és una història de promeses incomplertes. El 2010 es van inaugurar els trams Abrera-Olesa i Viladecavalls-Terrassa. El Ministeri de Foment va prometre tenir acabat el tram Olesa-Viladecavalls l'octubre del 2019, però David Garrofé, secretari general de la CECOT i membre de Fem Vallès, no s'ho creu. Amb ell recorrem el tram terrassenc de la via mentre ens explica les possibilitats que tindria aquesta infraestructura un cop acabada i també alguna anècdota.
Via verda
Catalunya Informació

Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Des que es va plantejar el 1975 com a via per unir el Baix Llobregat, el Vallès i el Maresme sense passar per Barcelona, el Quart Cinturó és una història de promeses incomplertes. El 2010 es van inaugurar els trams Abrera-Olesa i Viladecavalls-Terrassa. El Ministeri de Foment va prometre tenir acabat el tram Olesa-Viladecavalls l'octubre del 2019, però David Garrofé, secretari general de la CECOT i membre de Fem Vallès, no s'ho creu. Amb ell recorrem el tram terrassenc de la via mentre ens explica les possibilitats que tindria aquesta infraestructura un cop acabada i també alguna anècdota.
----------------------------------------------