Tablillas enteladas
vpiera.com
vpiera.com
Inorganic Pigments
www.proquimac.com
www.proquimac.com
fabricant de maisonnettes en bois
www.masgames.fr
www.masgames.fr
Gesso Vallejo
vpiera.com
vpiera.com
Lamy Safari
vpiera.com
vpiera.com
Piera online
vpiera.com
vpiera.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
C-15 de Vilafranca a Igualada: un tercer carril per guanyar en seguretat
Via verda
Catalunya Informació
Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Des que el 2011 l'Eix del Garraf es va convertir en autovia entre Vilanova i Vilafranca, la mateixa carretera que segueix fins a Igualada però només amb un carril per sentit ha guanyat un 30% de vehicles. Ara, la Generalitat projecta fer un carril adicional entre les capitals de l'Alt Penedès i de l'Anoia, de manera que quedin dos carrils en un sentit i un en l'altre, que s'anirien alternant, separats per una barrera central. Fem aquest trajecte amb la Rosa Soteras, que hi circula cada dia per feina i constatem que hi passen molts camions i que hi ha alguns aspectes perillosos.
Via verda
Catalunya Informació

Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Des que el 2011 l'Eix del Garraf es va convertir en autovia entre Vilanova i Vilafranca, la mateixa carretera que segueix fins a Igualada però només amb un carril per sentit ha guanyat un 30% de vehicles. Ara, la Generalitat projecta fer un carril adicional entre les capitals de l'Alt Penedès i de l'Anoia, de manera que quedin dos carrils en un sentit i un en l'altre, que s'anirien alternant, separats per una barrera central. Fem aquest trajecte amb la Rosa Soteras, que hi circula cada dia per feina i constatem que hi passen molts camions i que hi ha alguns aspectes perillosos.
----------------------------------------------