www.proquimac.com
www.masgames.it
www.proquimac.com
www.lallardelmusic.com
www.acroperda.com
www.proquimac.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Aquest estiu, torna "L'ofici d'educar"
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00
"L'ofici d'educar" és un programa en la línia de "L'ofici de viure", però centrat en l'educació.
Són 14 monogràfics al voltant de l'educació, com una escola de vida: on desenvolupar l'educació emocional; créixer en el contacte amb la família; educar i aprendre de la diferència; despertar el gust per la lectura; potenciar el moviment corporal dels nens; descobrir als infants i joves el tresor que porten dins; preguntar-se fins a quin punt els fills són un mirall; entendre com fer filosofia amb nens; educar des de l'art; com podem alimentar els nens amb més consciència; i com podem posar les tecnologies al servei de l'educació.
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio

"L'ofici d'educar" és un programa en la línia de "L'ofici de viure", però centrat en l'educació. Són 14 monogràfics al voltant de l'educació, com una escola de vida: on desenvolupar l'educació emocional; créixer en el contacte amb la família; educar i aprendre de la diferència; despertar el gust per la lectura; potenciar el moviment corporal dels nens; descobrir als infants i joves el tresor que porten dins; preguntar-se fins a quin punt els fills són un mirall; entendre com fer filosofia amb nens; educar des de l'art; com podem alimentar els nens amb més consciència; i com podem posar les tecnologies al servei de l'educació.
----------------------------------------------