Lector Códigos 2D
www.bitmakers.com
Aislamiento Natural
www.barnacork.com
Transporte urgente para editoriales
www.ipsofacto-bcn.com
horno secador
www.acatec.net
Granalladora de tablero
www.acroperda.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 La sorpresa és el que més activa el cervell per aprendre
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
La sorpresa és el que més activa el cervell per aprendre
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00

Aquesta setmana, a "L'ofici d'educar", "Neurociència i educació". Tenim un cervell mal·leable, que es modela amb la pràctica diària a l'aula. Què és la neuroeducació? Què activa el cervell per aprendre? Aprenem per repetició o quan ens emocionem? Quins són els enemics del cervell per a l'aprenentatge? En parlem amb David Bueno, doctor en biologia i professor de genètica i autor de "Neurociència per a educadors"; Mar Romera, mestra i psicopedagoga i autora de "La família, la primera escuela de las emociones", i Marta Portero Tresserra, psicòloga, doctora en neurociències, i autora de "10 ideas claves de neurociència y educación". Escoltarem el catedràtic Rafael Bisquerra, als "Llibres per somiar" Jaume Centelles Pastor ens parla de "Desconeguts", de David Lozano; a "La resposta està en els clàssics", Joan Santanach ens llegeix un fragment de "Curial e Güelfa". Pau Rovira, "coach" integral, es pregunta "Per educar és necessari castigar?" a l'espai "I quina és la pregunta?". I acabem amb "Torna-la a posar", amb José Luis Santiso, que ens fa una proposta musical per escoltar en família.

----------------------------------------------