Suelo de Corcho
www.barnacork.com
Envio prioritario barcelona madrid
www.ipsofacto-bcn.com
parque de parkour
www.juegosalairelibre.com
Rotuladores Sakura
vpiera.com
mesas de picnic de madera
www.juegosalairelibre.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 L'entrada de l'islam a l'escola pública: oportunitat o despropòsit?
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
L'entrada de l'islam a l'escola pública: oportunitat o despropòsit?
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00

Aquest curs, el Departament d'Educació ha engegat un pla pilot per introduir l'assignatura de l'islam a sis centres públics, fruit d'una llarga reivindicació de la comunitat islàmica, i d'acord amb un dret constitucional que arrenca de l'acord firmat amb el Vaticà durant l'època de Franco, per l'obligatorietat de la religió a l'escola; ratificat durant la transició, i que el 1992 es va obrir a la resta de confessions. Amb aquest pla, s'obre de nou el debat sobre la religió a l'escola pública. A "L'ofici d'educar" en parlem amb Mohamed El Ghaidouni, president de la Unió de Comunitats Islàmiques de Catalunya; Ester Busquets Alibés, doctora en Filosofia i professora d'ètica de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Sílvia Luque, directora de la Fundació Ferrer i Guàrdia, que amb altres entitats han firmat un manifest en contra de l'assignatura de religió a l'escola, i Marina García-Morante, mestra d'atenció a la diversitat i investigadora en Psicologia de l'Educació. Sentirem també la reflexió de la doctora en Filosofia Begoña Roman, el concurs dels "Llibres per somiar", amb Jaume Centelles, i les "Lliçons del coronavirus", amb la pedagoga Eva Bach.

----------------------------------------------