Tapon para Vino
www.corkshopbcn.com
venta de placas corcho
www.corkshopbcn.com
Consultoria Distribución
www.bitmakers.com
Muebles de corcho
www.barnacork.com
fabricante de baloiços
www.masgames.pt

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 La coeducació, clau per acabar amb el masclisme inconscient que hi ha encara a l'esport
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
La coeducació, clau per acabar amb el masclisme inconscient que hi ha encara a l'esport
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00

"Felicitats, has jugat com un home!", li van dir com un elogi a la Susanna Soler, jugadora i entrenadora de futbol sala. Tot i els avenços, la masculinitat tradicional pesa encara de manera inconscient sobre l'esport. Com s'educa per a la igualtat amb l'educació física i al pati de l'escola? Nens i nenes trien encara esports diferents? Com es pot fomentar l'esport femení? En parlem a "L'ofici d'educar" amb Susanna Soler, doctora en Educació Física, Activitat Física i Esport; Mireia Pont, entrenadora de gimnàstica artística femenina de la Federació Catalana del CAR de Sant Cugat; i el professor d'educació física de l'Escola Patufet Sant Jordi Antulio Pérez. Diverses esportistes ens expliquen la seva experiència: Mati de Miguel, una de les pioneres del waterpolo femení i entrenadora del Club Esportiu Mediterrani; la pilot de motos Laia Sanz, que participa a la Campanya #ThoEstàsPerdent, del CAC, la CCMA i la Generalitat, per fer visible l'esport femení als mitjans; Clàudia Pons, entrenadora de la selecció femenina de futbol sala, i la Zaira, de 12 anys, que practica l'halterofília. I sentirem també Natàlia Boadas, una de les creadores i guionista de "Les de l'hoquei" de TV3; i el contrapunt d'Oriol Dalmau, "Llibres per somiar" i "Torna-la a posar".

----------------------------------------------