Detección de nivel en envases
www.bitmakers.com
Colorantes Cosmeticos
www.proquimac.com
Shot Peening
www.acroperda.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 Innovació pedagògica a Catalunya, ni la pandèmia la pot parar!
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
Innovació pedagògica a Catalunya, ni la pandèmia la pot parar!
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00

En els pròxims dies els centres obren portes per donar a conèixer la seva proposta educativa; el 15 de març comencen les preinscripcions i toca decidir a quin centre aniran els que canvien de cicle, i no és fàcil. A "L'ofici d'educar" coneixerem cinc centres potents que, davant de la pandèmia, no han renunciat al seus projectes pedagògics innovadors per seguir oferint oportunitats educatives: Domi Vinyes, directora de l'Institut Escola el Til·ler, al barri del Bon Pastor (Barcelona), amb un projecte pedagògic transversal de música; Rosana Martín, cap d'estudis de l'escola Pau Casals de Rubí, amb el cinema com a eix educatiu gràcies a l'aliança Magnet amb la Filmoteca de Catalunya; Laura Flaqué, coordinadora de l'Àrea d'Esports de l'Institut Ferran Tallada a Horta-Guinardó (Barcelona), en què l'esport és el seu tret identitari i facilita compaginar pràctica esportiva i estudis; Joan Llorens, director de l'escola Peramàs de Mataró, amb una aliança Magnet amb el CREAF, i un projecte centrat en la protecció del medi ambient; i Montse Serra, directora de l'Escola Auró de Terrassa en la qual l'art és l'eix del projecte educatiu amb l'escola municipal d'art i disseny. I acabarem amb els "Llibres per somiar", amb Jaume Centelles, i un apunt de "Reimagina't", el concurs per reimaginar l'espai digital amb vídeos lliures de sexisme.

----------------------------------------------