juegos de jardines
www.juegosalairelibre.com
accesorios para columpios
www.juegosalairelibre.com
coches infantiles
www.juegosalairelibre.com
natural virgin cork
www.corkshopbcn.com
cama elástica
www.juegosalairelibre.com
Paneles de Corcho Decorativos
www.barnacork.com

--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------

 Sospites que tens un fill amb altes capacitats?
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
Sospites que tens un fill amb altes capacitats?
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00

Estadísticament hi ha almenys entre dos i tres infants amb altes capacitats a cada classe, el 98% no s'arriben a identificar, alguns fracassen en els estudis i, en els casos més extrems, emmalalteixen. Millorar la formació dels docents per identificar i atendre aquestes criatures i acabar amb els falsos mites és bàsic per saber com són, quines necessitats tenen i ajudar-los a desplegar el seu potencial. A "L'ofici d'educar" en parlem amb Rosa Vela, mestra de Física de secundària i coordinadora del Grup d'Altes Capacitats de l'ICE de la Universitat de Barcelona; Ricard Garcia, té tres filles amb altes capacitats, i membre de Fanjac, Fundació de nens amb altes capacitats de Catalunya; Maria Beltran, psicòloga educativa especialitzada en altes capacitats del Centre Kepler; Nati Ruiz, directora de l'EAP Horta-Guinardó, i representant de Barcelona al grup de treball sobre les altes capacitats; i la Natàlia Serrats, mestra i psicòloga del centre Hemisferi. Hem recollit també el testimoni de diverses mares amb fills amb altes capacitats; i del Joan Llobera, que ens comparteix la seva vivència amb altes capacitats. I acabarem amb les lliçons del coronavirus amb l'Eva Bach i un apunt del DocsBarcelona.

----------------------------------------------