Sensores Fotoeléctricos
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
corcho para barcos
www.corkshopbcn.com
www.corkshopbcn.com
Mensajeros Cerdanyola del Vallès
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
brosses de grenaillage
www.acroperda.com
www.acroperda.com
servodirecciones hidráulicas para tractores
addendum.es
addendum.es
Fundas trompa
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Popap escolar, de 16 a 17 h - 03/06/2020
Popap
Catalunya Ràdio
Mariola Dinarès ens fa un "Popap" diari, de dilluns a divendres a les 13.00 h! Busca les influències, caça les tendències, viu a la xarxa. Els continguts es mouen per YouTube, per Twitter, per Facebook, per Instagram i per Spotify.
Al "Popap escolar", "El drac sense foc", un conte protagonitzat pel Mic i el Cincsegons que ens ha explicat Sílvia Cóppulo. La Mariona Carreras, directora de primària de l'Escola Montcau-La Mola ens ha fet cinc recomanacions per llegir aquest estiu. Hem conegut la plataforma de foment de la lectura Fiction Express i la iniciativa del Teatre Lliure "Clàssics per a criatures". A la tutoria, Elisabet Pedrosa conversa amb el sociòleg Xavier Bonal sobre què ha après el sistema educatiu arran de la pandèmia.
Popap
Catalunya Ràdio

Mariola Dinarès ens fa un "Popap" diari, de dilluns a divendres a les 13.00 h! Busca les influències, caça les tendències, viu a la xarxa. Els continguts es mouen per YouTube, per Twitter, per Facebook, per Instagram i per Spotify.
Al "Popap escolar", "El drac sense foc", un conte protagonitzat pel Mic i el Cincsegons que ens ha explicat Sílvia Cóppulo. La Mariona Carreras, directora de primària de l'Escola Montcau-La Mola ens ha fet cinc recomanacions per llegir aquest estiu. Hem conegut la plataforma de foment de la lectura Fiction Express i la iniciativa del Teatre Lliure "Clàssics per a criatures". A la tutoria, Elisabet Pedrosa conversa amb el sociòleg Xavier Bonal sobre què ha après el sistema educatiu arran de la pandèmia.
----------------------------------------------