vpiera.com
www.ipsofacto-bcn.com
www.bitmakers.com
www.ipsofacto-bcn.com
www.bitmakers.com
www.ipsofacto-bcn.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Sí, la pandèmia ha tingut conseqüències: neurològiques i socials
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
Elisabet Pedrosa, d'ofici, educadora! Una aposta per la reflexió de pares, mares, educadors i la veu de l'experiència, els nens i nenes. Podem canviar el món des de l'educació! "El suplement", amb Roger Escapa, incorpora aquest any la mirada més educativa, sense paternalismes, cada diumenge a les 06.00
Les criatures tenen una gran capacitat d'adaptació, gràcies a la plasticitat neuronal, però això no vol dir que la pandèmia no els hagi afectat el cervell. Quines conseqüències ha tingut? Com ho podem reconduir? I quines són les diferències per ral cervell entre fer l'escola virtual i la presencial? En parlem a "L'ofici d'educar" amb David Bueno, doctor en Biologia, professor de genètica, director de la càtedra de Neuroeducació i autor de "Neurociència per a educadors". La Covid-19 ha afavorit també la pobresa i les desigualtats socials i educatives i, segons Save the Children, "per l'emergència de la Covid moltes famílies no han pogut ni mantenir els fills" i és urgent un "pla Marshall" per l'equitat educativa. En parlem amb Emilie Rives, responsable de polítiques d'infància de Save the Children. I acabarem el programa amb l'especialista en literatura infantil i juvenil Jaume Centellas, i tres "llibres per somiar" aquest estiu.
L'ofici d'educar (El suplement)
Catalunya Ràdio
Les criatures tenen una gran capacitat d'adaptació, gràcies a la plasticitat neuronal, però això no vol dir que la pandèmia no els hagi afectat el cervell. Quines conseqüències ha tingut? Com ho podem reconduir? I quines són les diferències per ral cervell entre fer l'escola virtual i la presencial? En parlem a "L'ofici d'educar" amb David Bueno, doctor en Biologia, professor de genètica, director de la càtedra de Neuroeducació i autor de "Neurociència per a educadors". La Covid-19 ha afavorit també la pobresa i les desigualtats socials i educatives i, segons Save the Children, "per l'emergència de la Covid moltes famílies no han pogut ni mantenir els fills" i és urgent un "pla Marshall" per l'equitat educativa. En parlem amb Emilie Rives, responsable de polítiques d'infància de Save the Children. I acabarem el programa amb l'especialista en literatura infantil i juvenil Jaume Centellas, i tres "llibres per somiar" aquest estiu.
----------------------------------------------