Acuarela Schmincke
vpiera.com
vpiera.com
Mantenimiento de ascensores en Ripollet
www.sigma.cat
www.sigma.cat
Cajas de pinturas acrílicas
vpiera.com
vpiera.com
Eritrosina
www.proquimac.com
www.proquimac.com
Mensajería Terrassa
www.ipsofacto-bcn.com
www.ipsofacto-bcn.com
Verificación de circuitos impresos
www.bitmakers.com
www.bitmakers.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Dades del programa
Via verda
Catalunya Informació
Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Atenció, les imatges i descripcions del programa han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Medi ambient
Via verda
Catalunya Informació

Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Atenció, les imatges i descripcions del programa han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Medi ambient
Personatges
Podcasts
-
Autocars per anar a treballar
-
Com recarregar bé el vehicle elèctric?
-
Convertir el cotxe a motor elèctric
-
Com ordenar el repartiment del comerç electrònic
-
Com serà el transport flexible
-
Pàrquing d'energia neta per a patinets
-
El vent ens portarà
-
El tren del vi
-
Torna el tren de nit.
-
Com fer més sostenible la moto a la ciutat
-
Biciempresa: una manera d'anar a la feina en bicicleta
-
Autobusos elèctrics amb energia que mou Ferrocarrils
-
El ferrocarril de la rodalia de Barcelona. Per què és com és?
-
Vehicles nets per a l'e-commerce. Com es pot renovar el parc actual?
-
Més restriccions a la vista a la ZBE. Quines han de ser les alternatives?
-
Park&Ride: aparca i puja al transport públic
-
El vehicle elèctric: el repte de la recàrrega
-
La T-Verda: del vehicle contaminant al transport públic
-
Logística intel·ligent
-
Com ha de ser la mobilitat postconfinament
-
Motosharing i bicisharing: mobilitat individual compartida pel desconfinament
-
Com fer sostenible anar a zones d'alta afluència
-
Ferrolinera: L'energia del tren al servei del cotxe elèctric
-
Com fer més sostenible anar a treballar?
-
Per on han de poder anar els patinets elèctrics... i per on no?
-
"Carpooling": què té de bò compartir cotxe per anar a la feina?
-
Polígons industrials: ...i el transport públic?
-
La xarxa de recàrrega podrà assumir l'increment de vehicles elèctrics?
-
Avions més nets
-
Un tren llançadora des del Port de Tarragona a Saragossa
-
Obtenir gas renovable d'abocadors
-
Quins beneficis té anar amb Ferrocarrils de la Generalitat?
-
Què és una fotolinera?
-
R4: L'usuari ha recuperat la confiança?
-
La variant d'Olot... o tenir els camions a la porta de casa
-
Port de Palamós: Què el fa ser especial?
-
L'Estació de França té futur? La visitem amb Pere Macías
-
BV-2041. És segura la carretera pel motorista?
-
Per què les obres a Bellvitge han fet anar tard molts trens?
-
Túnel de Bracons: El que no es veu quan hi passem
-
Com es fa una reparació ferroviària dins d'un túnel
-
Us agrada com ha quedat la nova xarxa de bus a Barcelona?
-
TGV Barcelona-París. Per què els usuaris trien el tren i no l'avió?
-
Quart Cinturó: Una visió de conjunt de la vialitat al Vallès
-
R-12: Una línia envellida entre Cervera i Lleida
-
Trànsit de camions: de l'N-340 a l'AP-7
-
L'autobús sense conductor: elèctric i segur
-
B-40: El Quart Cinturó, que no corda
-
Tren a Salou: Per què cal deixar les vies?
-
Tanques al camp. Poden conviure les infraestructures i els ramats?
-
Joaquim Maria Puyal fa de turista a l'estació de Sants
-
AVE Barcelona-Madrid. 10 anys de fiabilitat
-
C-245: Col·lapse diari al Baix Llobregat
-
L'aeroport de Reus també vol ser una pista del Prat
-
C-15 de Vilafranca a Igualada: un tercer carril per guanyar en seguretat
-
Les males connexions dels trens entre Portbou i Cervera de la Marenda
-
El SEM: l'atenció mèdica i el tracte humà a les emergències
-
Montcada i Reixac: Una ciutat entre vies
-
Bus Barcelona-Manresa: els usuaris, tips d'avaries
-
Estació d'autobusos de Sants: una terminal poc adaptada
-
Manual per no viatjar com sardines en llauna
-
Estació Granollers Centre: unes obres polèmiques
-
Carretera N-340 a l'Ebre. Lentitud i imprudències
-
Estrenem el bus exprés Mollet-Barcelona
-
Què passa al Túnel de Vallvidrera de FGC mentre dormim?
-
Autobús 24, cap al Carmel entre molts turistes
-
Carretera N-230: Un perill diferent a cada tram
-
C-16: Embussats per anar a la neu
-
Torre de control de l'aeroport de Barcelona: com treballen els controladors?
-
Agafem els Ferrocarrils a Rubí... si hi podem entrar!
-
C-58, hora punta! Entrem a Barcelona amb el cotxe d'Antoni Abad, president de la Cecot
-
Connexions: Trens Avant. Mitjana distància en alta velocitat.
-
El Tren de la Pobla: Més que un tren pel Pallars
-
Connexions: Aeroport de Lleida-Alguaire. Buscant nous usos
-
Connexions: Aeroport de Girona. A l'espera de remuntar el vol
-
Connexions: Bus exprés Vilafranca-Barcelona. Embussats a la B-23
-
Connexions C-17: Una autovia amb massa accidents
-
"Connexions": R-11, trens a Girona que necessiten millorar
-
N-141: La "carretera de la vergonya"
----------------------------------------------