Suelos de Corcho
www.barnacork.com
www.barnacork.com
Distribuidor Guitarras Alhambra
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
Trompeta Yamaha 3335
www.lallardelmusic.com
www.lallardelmusic.com
fabbricante accessori per trampolino
www.masgames.it
www.masgames.it
pizarra transparente de exterior
www.juegosalairelibre.com
www.juegosalairelibre.com
Estilograficas Lamy
vpiera.com
vpiera.com
--------- patrocinadors involuntaris --------------------------------------
Dades del programa
Via verda
Catalunya Informació
Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Atenció, les imatges i descripcions del programa han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Medi ambient
Via verda
Catalunya Informació

Joan Garcia explora els avenços en mobilitat sostenible a "Via verda". Cada 15 dies, a Catalunya Informació
Atenció, les imatges i descripcions del programa han estat recuperades d'internet amb un sistema semiautomàtic. Poden ser totalment inacurades o falses. Declinem tota responsablitat sobre les dades que es presenten.
Medi ambient
Personatges
Podcasts
-
Autocars per anar a treballar
-
Com recarregar bé el vehicle elèctric?
-
Convertir el cotxe a motor elèctric
-
Com ordenar el repartiment del comerç electrònic
-
Com serà el transport flexible
-
Pàrquing d'energia neta per a patinets
-
El vent ens portarà
-
El tren del vi
-
Torna el tren de nit.
-
Com fer més sostenible la moto a la ciutat
-
Biciempresa: una manera d'anar a la feina en bicicleta
-
Autobusos elèctrics amb energia que mou Ferrocarrils
-
El ferrocarril de la rodalia de Barcelona. Per què és com és?
-
Vehicles nets per a l'e-commerce. Com es pot renovar el parc actual?
-
Més restriccions a la vista a la ZBE. Quines han de ser les alternatives?
-
Park&Ride: aparca i puja al transport públic
-
El vehicle elèctric: el repte de la recàrrega
-
La T-Verda: del vehicle contaminant al transport públic
-
Logística intel·ligent
-
Com ha de ser la mobilitat postconfinament
-
Motosharing i bicisharing: mobilitat individual compartida pel desconfinament
-
Com fer sostenible anar a zones d'alta afluència
-
Ferrolinera: L'energia del tren al servei del cotxe elèctric
-
Com fer més sostenible anar a treballar?
-
Per on han de poder anar els patinets elèctrics... i per on no?
-
"Carpooling": què té de bò compartir cotxe per anar a la feina?
-
Polígons industrials: ...i el transport públic?
-
La xarxa de recàrrega podrà assumir l'increment de vehicles elèctrics?
-
Avions més nets
-
Un tren llançadora des del Port de Tarragona a Saragossa
-
Obtenir gas renovable d'abocadors
-
Quins beneficis té anar amb Ferrocarrils de la Generalitat?
-
Què és una fotolinera?
-
R4: L'usuari ha recuperat la confiança?
-
La variant d'Olot... o tenir els camions a la porta de casa
-
Port de Palamós: Què el fa ser especial?
-
L'Estació de França té futur? La visitem amb Pere Macías
-
BV-2041. És segura la carretera pel motorista?
-
Per què les obres a Bellvitge han fet anar tard molts trens?
-
Túnel de Bracons: El que no es veu quan hi passem
-
Com es fa una reparació ferroviària dins d'un túnel
-
Us agrada com ha quedat la nova xarxa de bus a Barcelona?
-
TGV Barcelona-París. Per què els usuaris trien el tren i no l'avió?
-
Quart Cinturó: Una visió de conjunt de la vialitat al Vallès
-
R-12: Una línia envellida entre Cervera i Lleida
-
Trànsit de camions: de l'N-340 a l'AP-7
-
L'autobús sense conductor: elèctric i segur
-
B-40: El Quart Cinturó, que no corda
-
Tren a Salou: Per què cal deixar les vies?
-
Tanques al camp. Poden conviure les infraestructures i els ramats?
-
Joaquim Maria Puyal fa de turista a l'estació de Sants
-
AVE Barcelona-Madrid. 10 anys de fiabilitat
-
C-245: Col·lapse diari al Baix Llobregat
-
L'aeroport de Reus també vol ser una pista del Prat
-
C-15 de Vilafranca a Igualada: un tercer carril per guanyar en seguretat
-
Les males connexions dels trens entre Portbou i Cervera de la Marenda
-
El SEM: l'atenció mèdica i el tracte humà a les emergències
-
Montcada i Reixac: Una ciutat entre vies
-
Bus Barcelona-Manresa: els usuaris, tips d'avaries
-
Estació d'autobusos de Sants: una terminal poc adaptada
-
Manual per no viatjar com sardines en llauna
-
Estació Granollers Centre: unes obres polèmiques
-
Carretera N-340 a l'Ebre. Lentitud i imprudències
-
Estrenem el bus exprés Mollet-Barcelona
-
Què passa al Túnel de Vallvidrera de FGC mentre dormim?
-
Autobús 24, cap al Carmel entre molts turistes
-
Carretera N-230: Un perill diferent a cada tram
-
C-16: Embussats per anar a la neu
-
Torre de control de l'aeroport de Barcelona: com treballen els controladors?
-
Agafem els Ferrocarrils a Rubí... si hi podem entrar!
-
C-58, hora punta! Entrem a Barcelona amb el cotxe d'Antoni Abad, president de la Cecot
-
Connexions: Trens Avant. Mitjana distància en alta velocitat.
-
El Tren de la Pobla: Més que un tren pel Pallars
-
Connexions: Aeroport de Lleida-Alguaire. Buscant nous usos
-
Connexions: Aeroport de Girona. A l'espera de remuntar el vol
-
Connexions: Bus exprés Vilafranca-Barcelona. Embussats a la B-23
-
Connexions C-17: Una autovia amb massa accidents
-
"Connexions": R-11, trens a Girona que necessiten millorar
-
N-141: La "carretera de la vergonya"
----------------------------------------------